Чому я презентую кроссенси?
Кроссенс – це поєднання на одному уроці логіки і
інтуїції, а також розвиток креативності, уяви, мовлення.
Завідувачка
кафедри гуманітарної освіти, кандидатка філологічних наук, доцентка ЛОІППО
Анна-Марія Богосвятська рекомендує використовувати кроссенси на уроках
української і зарубіжної літератури як:
1. Вивчення культурної епохи, літературного напряму.
2. Вивчення біографії письменника.
3. Характеристика головного персонажа.
4. Робота з літературознавчим терміном, поняттям.
5. Сюжет твору.
6. Проблематика, ідейно-художній зміст, символіка твору.
7. Зашифрована назва твору.
8. Реклама книги.
9. Ювілейна дата.
10. Тема позакласної години.
Алгоритм створення кроссенсу:
1)
вибір
теми залежно від місця на певному етапі уроку (тема є основним дев’ятим
елементом, що розміщується в центрі);
2)
визначення
інших восьми елементів, що мають відношення до центрального;
3)
добір
зображень (фото, малюнків), що ілюструють особливості кожного елементу;
4)
створення
кроссенсу для учнів у вигляді картки.
Кроссенси Анни-Марії Богосвятської
Кроссенс – аналіз символіки,
образної системи твору.
Навіть у невеликому поетичному творі, що вивчається на уроках української або зарубіжної літератури, є система образів, розгадуючи які можна сформулювати ідею твору, побачити красу і цілісність авторського задуму, побувати у творчій лабораторії автора.
Кроссенс «Символіка старосвітської балади І.Малковича «З янголом на плечі»
Навіть у невеликому поетичному творі, що вивчається на уроках української або зарубіжної літератури, є система образів, розгадуючи які можна сформулювати ідею твору, побачити красу і цілісність авторського задуму, побувати у творчій лабораторії автора.
Кроссенс «Символіка старосвітської балади І.Малковича «З янголом на плечі»
Кроссенс – аналіз
проблематики твору.
Будьмо чесними: аналізувати
проблематику твору наші діти не люблять. На допомогу прийде кроссенс, де
конкретно, чітко і в зрозумілих образах-символах представлені основні проблеми
книги.
Кроссенс «Проблематика поеми
І.Франка «Мойсей»:
Кроссенс за сюжетом художнього твору.
Завдання для учнів: відтворити сюжет твору за пропонованими картинками. Повірте: піднятих рук учнів, хто бажає переказати книгу, буде утричі більше, ніж зазвичай.
Кроссенс «Сюжет повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Маруся»:
Завдання для учнів: відтворити сюжет твору за пропонованими картинками. Повірте: піднятих рук учнів, хто бажає переказати книгу, буде утричі більше, ніж зазвичай.
Кроссенс «Сюжет повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Маруся»:
Кроссенс – біографія
письменника.
Найбільш популярний вид кроссенсу, який можна побачити у Всемережжі, присвячений саме вивченню біографії автора. У центрі такої головоломки, як правило, портрет письменника, а в зображеннях навколо закодовані важливі факти життя і творчості.
Кроссенс «Біографія І. Малковича»:
Найбільш популярний вид кроссенсу, який можна побачити у Всемережжі, присвячений саме вивченню біографії автора. У центрі такої головоломки, як правило, портрет письменника, а в зображеннях навколо закодовані важливі факти життя і творчості.
Кроссенс «Біографія І. Малковича»:
Мої перші кроссенси з української літератури
Кроссенс – історія написання вірша Т.
Шевченка «Садок вишневий коло хати»
Завдання: розгляньте кроссенс і розкажіть, які, відомі і вам, картини української природи надихнули поета на написання ніжного та світлого вірша «Садок вишневий коло хати».
Немає коментарів:
Дописати коментар